החלה ההרשמה 

הסדנה תתקיים ב-22.04.2020 – הקדימו להירשם!

כשקופירייטינג ולוקליזציה מתאהבים

כלים ומתודות המחברים בין עולם הקריאייטיב והקופירייטינג לעולם הלוקליזציה

מי המנחה?

מייקל אמיר, קופירייטר ואסטרטג פרסומי המתמחה כבר כ-15 שנים בתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי ובמדיה החברתית בפרט. להמשך קריאה

למי הסדנה מתאימה?

לעוסקים בכתיבה וניהול תוכן, בלוקליזציה, בתרגום ובעריכה  

נושאי הלימוד

  • מה מאפיין טקסט אפקטיבי
    – זיהוי ואפיון מטרות שונות לטקסטים מסוגים שונים
    – אלמנטים חיוניים להבטחת טקסט אפקטיבי שמשיג את מטרותיו
    – חלקי הטקסט ואפיון מדויק של תפקידיהם
  • “שפת מותג” – קווים לדמותה ושימושים
    – אפיון וזיהוי מסרים, ערכים וטרמינולוגיה סמנטית של מותג
    – איך נשארים נאמנים בתרגום גם למלל, גם למסרים וגם לשפת המותג בשפה המקומית?
    – איך מתאימים בין שפת המותג לשפה של קהל המטרה ולמטרות של הטקסט?
  • תרגום והתאמה לקריאייטיב
    – מה קורה כשהקריאייטיב הולך לאיבוד בתרגום או פוגע קשות בהשגת מטרות הטקסט?
    – איך יוצרים “אדפטציה” קריאייטיבית לוקאלית? (למשל, איך בכל העולם הסלוגן של קוקה-קולה הוא “Enjoy” ובישראל הוא “טעם החיים”)

מתי?

יום רביעי 22.4.2020 בין השעות 21:00-18:00 (התכנסות ורישום בשעה 17:30)

איפה?

מתחם Myקמפוס, רח’ לח”י 31 בני ברק 

(במרחק 5 דק’ הליכה מתחנת הרכבת, ויש גם חניונים למגיעים ברכב)

כמה עולה?

420 ₪

**מחיר מיוחד לארגונים שישלחו 3 משתתפים או יותר. לפרטים: 054-2563204

כשקופירייטינג ולוקליזציה מתאהבים

כלים ומתודות המחברים בין עולם הקריאייטיב והקופירייטינג לעולם הלוקליזציה

מי המנחה?

מייקל אמיר, קופירייטר ואסטרטג פרסומי המתמחה כבר כ-15 שנים בתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי ובמדיה החברתית בפרט. להמשך קריאה

למי הסדנה מתאימה?

לעוסקים בכתיבה וניהול תוכן, בלוקליזציה, בתרגום ובעריכה

מהם נושאי הלימוד?

  • מה מאפיין טקסט אפקטיבי
    – זיהוי ואפיון מטרות שונות לטקסטים מסוגים שונים
    – אלמנטים חיוניים להבטחת טקסט אפקטיבי שמשיג את מטרותיו
    – חלקי הטקסט ואפיון מדויק של תפקידיהם
  • “שפת מותג” – קווים לדמותה ושימושים
    – אפיון וזיהוי מסרים, ערכים וטרמינולוגיה סמנטית של מותג
    – איך נשארים נאמנים בתרגום גם למלל, גם למסרים וגם לשפת המותג בשפה המקומית?
    – איך מתאימים בין שפת המותג לשפה של קהל המטרה ולמטרות של הטקסט?
  • תרגום והתאמה לקריאייטיב
    – מה קורה כשהקריאייטיב הולך לאיבוד בתרגום או פוגע קשות בהשגת מטרות הטקסט?
    – איך יוצרים “אדפטציה” קריאייטיבית לוקאלית? (למשל, איך בכל העולם הסלוגן של קוקה-קולה הוא “Enjoy” ובישראל הוא “טעם החיים”)

מתי?

יום רביעי 22.4.2020 בין השעות 21:00-18:00 

(התכנסות ורישום בשעה 17:30)

איפה?

מתחם Myקמפוס, רח’ לח”י 31 בני ברק 

(במרחק 5 דק’ הליכה מתחנת הרכבת, ויש גם חניונים למגיעים ברכב)

כמה עולה?

420 ₪

**מחיר מיוחד לארגונים שישלחו 3 משתתפים או יותר. לפרטים: 054-2563204

החלה ההרשמה 

הסדנה תתקיים ב-22.04.2020 – הקדימו להירשם!